Далі

Європейський тур «ROOM» є продовженням українського туру — презентації останнього альбому гурту і окремою можливістю для всіх українців бути почутими і побаченими поза межами України. Це можливість поділитися усім, що накопичилось всередині та розповісти музикою все, що в українців на душі. 

Найближчим часом ONUKA виступить у Варшаві, Празі, Берліні, Амстердамі, Брюсселі, Парижі за наступним графіком:

  • 7 травня — Варшава, Польща
  • 8 травня — Прага, Чехія
  • 9 травня — Берлін, Німеччина
  • 11 травня — Кельн, Німеччина
  • 12 травня — Гамбург, Німеччина
  • 13 травня — Брюсель, Бельгія
  • 14 травня — Париж, Франція
  • 16 травня — Мюнхен, Німеччина

Посилання для купівлі квитків розміщені у розділі “Тури” на сайті.

Назад Далі

Цієї осені, 13 та 14 листопада, ONUKA вперше презентує альбом «ROOM» зі сцени у стінах Міжнародного центра культури та мистецтв профспілок України "Жовтневий палац".

Реліз альбому відбувся у липні та складається з 10 треків, два з яких вже раніше виходили у форматі синглів: пронизлива балада «Душа Народу» та драйвова, життєствердна «PEREMOHA». Однойменний кліп встиг зібрати понад 1 млн переглядів на YouTube.

Назва альбому «ROOM» символізує місце чи простір для усвідомлення себе, свого досвіду, своїх проблем, але й водночас — простір для мрій та розвитку. Кожен трек альбому присвячений українцям сьогодні та піднімає проблематики нашого сьогодення: ПТСР на рівні нації, вимушений переїзд, втрата рідних, домівки, житла, призначення, роботи чи власного простору. Бо наш власний простір — це і є room.

Для фронтвумен гурту Нати Жижченко власним простором чи то «room»-ом стала музична майстерня дідуся у Чернігові. Мабуть, єдине місце в світі, де їй вдалося не тільки продовжувати творити, а й підпорядкувати зовнішній хаос сьогодення чіткій структурі зваженого художнього висловлювання. За останній рік ця майстерня перетворилася на відкритий творчий етноспейс, що знову (з часів, коли там працював дідусь – відомий майстер народних інструментів, О.М. Шльончик) стала місцем тяжіння для митців з усієї Чернігівщини.

Відтак, у записі альбому взяли участь такі артисти: Чернігівський Академічний хор ім. Дмитра Бортнянського, Хор старших класів "Провесінь" КЗМПО "Музична школа №1 ім. Стефана Вільконського", ансамбль домристів Чернігівського музичного коледжу ім. Л. Ревуцького в рамках обʼєднання митців «Єдиний мистецький простір Чернігівщини».

Придбати квитки на шоу 13 та 14 листопада можна за посиланням.

Назад Далі

Український електрофольк-гурт ONUKA презентує свій четвертий музичний альбом «ROOM», кожна з пісень якого присвячена особливій проблематиці сьогодення українців в умовах війни. 

Назва альбому «ROOM» символізує місце чи простір для усвідомлення себе, свого досвіду, своїх проблем, але й водночас – простір для мрій та розвитку.

Ніхто з українців не обирав опинитися у цих подіях, ніхто не очікував, що його життя розділиться на «до» і «після». Мало  хто мав час, можливість і простір для усвідомлення свого вимушено нового життя та переосмислення мрій про майбутнє.

Якщо сприймати музику як простір, де кожен може поринути у свій внутрішній світ, усвідомити себе, поговорити з собою, то новий альбом ONUKA — це найбільш інтимна, лірична та споглядальна збірка з усього каталогу творчого дуету Нати Жижченко та Євгенія Філатова. «ROOM» — це витончена і тендітна музика для занурення вглиб себе та духовного зцілення.

Незмінною залишається й концептуальність ONUKA та вміння Нати будувати з окремих пісень цілісну драматургію з сюжетними арками, зворушливим символізмом та лаконічною, ледь не маніфестною, поезію, що врешті перетворює всі її альбоми на вкрай чіткі та потужні художні висловлювання.

Кожна пісня альбому присвячена тим драматичним емоціям і ситуаціям, в яких опинилися українці. Героями ONUKA є рівною мірою усі: як військові, волонтери, жінки, що, рятуючи своїх дітей, вимушено залишають Україну, так і мільйони людей, які всупереч усьому, продовжують свою важливу буденну працю.

«Кожен трек альбому піднімає свою проблематику: ПТСР на рівні нації, вимушений переїзд, втрата рідних, втрата домівки, житла, призначення, роботи чи навіть власного простору. Бо наш власний простір – це і є room», — пояснює Ната Жижченко.

Реліз окремих композицій буде долучено до тематично релевантних ініціатив, яким потрібен потужний комунікаційний та матеріальний супровід: психологічна підтримка військових, що переживають ПТСР, підтримка жінок-парамедикинь, які працюють в найгарячіших точках, опіка біженців, збереження культурної спадщини тощо.

Для Нати власним простором чи то «room»-ом стала музична майстерня дідуся у Чернігові. Мабуть, єдине місце в світі, де їй вдалося не тільки продовжувати творити, а й підпорядкувати зовнішній хаос нинішніх подій чіткій структурі зваженого художнього висловлювання. За останній рік ця майстерня перетворилася на відкритий творчий етноспейс, що знову (з часів, коли там працював дідусь – відомий майстер народних інструментів, О.М. Шльончик) стала місцем тяжіння для митців з усієї Чернігівщини. Так, узаписі альбому взяли участь такі артисти: Чернігівський Академічний хор ім. Дмитра Бортнянського, Хор старших класів "Провесінь" КЗМПО "Музична школа №1 ім. Стефана Вільконського", ансамбль домристів Чернігівського музичного коледжу ім. Л. Ревуцького в рамках обʼєднання митців «Єдиний мистецький простір Чернігівщини».

До альбому увійшли 10 пісень, дві з яких вже раніше виходили у форматі синглів: пронизлива балада «Душа Народу» та драйвова, життєствердна «PEREMOHA».

Назад Далі

Фронтвумен українського електро-фольк гурту ONUKA Ната Жижченко стала українською амбасадоркою Spotify Equal.

Spotify запропонував Наті престижний статус української амбасадорки Spotify Equal у липні 2023 року. Про це свідчить світлина ONUKA на обкладинці плейлиста EQUAL Україна. Крім того, найновіший трек гурту “PEREMOHA” був доданий до глобального плейлиста EQUAL Global з майже мільйоном підписників.Та однією з найбільш показових можливостей в рамках цієї співпраці стала пропозиція розміщення світлини ONUKA на білборді на Times Square у Нью-Йорку, одному з найпопулярніших майданчиків світової реклами. Цей амбасадорський статус підкреслює не тільки талант і вплив на музичні тренди, але й активну соціальну відповідальність гурту.Варто також підкреслити, що це ще одна унікальна можливість для української творчої спільноти та загалом України нагадувати про себе та підтримувати фокус уваги світу на країні на постійній основі.

«Для мене велика честь стати амбасадоркою програми Equal, особливо в нинішній час, тому що війна не закінчується і нам необхідно продовжувати нагадувати світові про нас!

Мені особливо приємно бути однією з тих жінок, які мають право голосу і чий голос здатен змінювати, втілювати, окриляти та діяти! Сьогодення в Україні показує, що жінки абсолютно рівні, сильні, мужні і виборюють наше право на життя так відчайдушно, так пристрасно! І це захоплює мене! Я вірю, що ми здатні змінювати світ музикою, словами пісень. Лунати так гучно, як ніколи! Спасибі за цю велику честь бути частиною Equal! Я з надією-таки сподіваюсь і вірю, що кожне прослуховування нашої музики наближає нас до перемоги і опосередковано, і буквально, бо музика єднає, музика зцілює, музика рятує, музика донатить і музика перемагає!

Все буде Україна!» — говорить ONUKA, дякуючи команді Spotify у своїй публікації в Instagram.

Spotify Equal — це програма, яка підтримує талановитих музикантів та артистів з усього світу. Вона прагне створити рівні можливості для представників різних культур, гендерів та національностей на музичній сцені. Українська музика стає частиною цієї ініціативи, привертаючи увагу світової аудиторії до України та її культурного різноманіття.  

Назад

ONUKA презентує відео та сингл «PEREMOHA», що стане першим треком нового альбому “ROOM”.  

«PEREMOHA» —  це ода українським воїнам та героїчним волонтерам. Їхні дух, сила та міць — в розкотистому відлунні вже пізнаванних духових ONUKA. Однак, якщо раніше їхні партії були піднесено-романтичними, зараз вони звучать холодно і з нотою люті. Немає більше місця сентиментам. 

В унісон з одночасним виходом пісні та кліпу гурт об’єднується з волонтеркою Татою Кеплер та її благодійним проєктом «Птахи» задля спільної мети — збору 1,5 млн грн на медичне обладнання для військових медиків. Усі кошти, отримані на стрімінгових платформах від прослуховування синглу та переглядів кліпу, будуть направлені волонтерам.

«Наш ресурс — це наш голос, це наша музика. Наш голос звучить у світі, і ми вважаємо однією з найважливіших своїх задач сьогодні підтримку постійного фокуса уваги світу на Україні та її викликах. Понад третина наших прихильників — іноземці, що дає нам можливість бути почутими і наближати нашу перемогу», — каже Ната Жижченко.

Кожен слухач також може долучитися до збору коштів просто прослуховуючи трек на потокових сервісах і розповсюджуючи його серед своїх знайомих у соціальних мережах.

Завдяки винахідливим музичним рішенням Євгена Філатова і влучності та лаконізму лірики Нати трек «PEREMOHA» стає відображенням і демонстрацією креативності та сучасності українців, які щодня чинять спротив ворогу. Бо «перемога» — це коли ти робиш більше, ніж можеш. Навіть тоді, коли «перевага» не на твоєму боці. А отже, ти маєш бути винахідливішим та рішучішим.

«Відео було створено нашою постійною командою у співпраці з Лесею Патокою. У кліпі використані зображення, які відбивають музичний настрій — яскравий, потужний і креативний — такими, якими є українці сьогодні. Випадково натрапив на переосмислення пам'ятника Кию, Щеку, Хориву та сестрі Либідь в Інтернеті та вирішив втілити його у цьому відео разом зі справжніми військовими. Те, як Україна захищається і протистоїть ворогу, є незабутнім. Ми також відчуваємо і підтримку наших пращурів, дивуючись як циклічно наша історія повторюється. Сьогодні ці захисники знаходяться серед нас. Вони є справжніми героями, які з часом будуть стояти на постаментах.» — коментує Євген Філатов, режисер відео.

Ми говоримо про перемогу не в трагічних тонах, ми показуємо українців як надзвичайно креативних, сміливих, новаторських, сучасних і справжніх героїв повсякденного життя. Наразі команда також працює над концептуальним альбомом «ROOM». Кожна його пісня буде прив’язана до тематичних ініціатив та стане присвятою певним людям чи проблематиці: біженці, жінки, рятівники та інші герої буденності. Тож «ROOM» має стати ще і своєрідною точкою зібрання для колаборації з численними організаціями та волонтерами, де кожен візьметься за певну проблематику та заручиться потужною комунікаційною підтримкою задля перемоги.